péntek, március 25

Egy kis ízelitő

Nos tudom, már megvan a 9 komi, sőt!! De még nem vagyok kész az egész fejezettel így csak pár sort írok ide, hogy tudjátok mire számítsatok.
"- Akkor öljem meg újból?!  Tudod , hogy arra nem vagyok képes Jhos.  Majd én kitanítom.
- És Jassel mi legyen?? Te is láttad, hogy hogy viselkedett a közelében. Egyikünknek sem volt ilyen erős az Első. És ő előtte is ismerte, ettől csak még nehezebb lesz megölnie.
-  Szerintem nem fog megölni senkit. Nézz csak rá. Ő nem olyan típus mint mi voltunk.
- Hát nem tudom, lehet hogy igazad van.- A beszélgetésük olyan álom szerűnek tűnik, abban sem vagyok biztos, hogy  nem álmodnom-e . Igazából nem is fogom  fel, hogy miről  beszélgetnek.
- Biztos ami, biztos megkérem Kirát, hogy azért tartson magánál némi morfiumot. A biztonság kedvéért.- többet nem érzékelek semmit a külvilágból. Végleg elnyom az álom. "
És most egy kis megjegyzés: Vissza olvastam az előző fejezeteket és rá jöttem, hogy imádom a történetemet, de egy kicsit össze vissza az  egész . Túl viharosak az érzelmek. Már változtatni nem tudok a leírtakon de  próbálok valamilyen ésszerű magyarázatot találni a történetben. És még valami.  Rájöttem, hogy eddig igen panaszkodós és hát nm tudok jobb szót, elég nagy p*csa voltam.   De nagyon köszönöm a kommenteket, mert nagyon nagyon kedvesek. Köszi, hogy olvassátok és szeretitek a történetemet.



Még egy kis megjegyzés: A cseréket próbálom még ma kitenni, de ami azt illeti, most betegen fekszem az ágyban, így ez egy csöppet megnehezíti a dolgomat ( már megint panaszkodok -.-) Ja és látom sokan nem értitek miért kértem cserét mikor már volt. Ez azért van, mert kitöröltem a cseréimet és nem tudom kik voltak ott.


Utcsó megjegyzés:  nagyon szépen köszönöm a díjakat. Hogy kiktől is kaptam??
-  
Killa23  (www.fox-hunting-by-killa.blogspot.com)
- Zsani alias Szozsa914 ( www.writerblogfantasy.blogspot.com)
- Bianca   (www.vanillaparadise.blogspot.com)
 Mindenkinek köszönöm szépen, nagyon megtisztelő, hogy úgy gondoltátok meg érdemlem.
Hogy én kinek küldöm tovább??
Most konkrét neveket nem mondok, mert szerintem az összes író aki bátorságot érzett hozzá, hogy feltegye a törit a netre, megérdemli :))

Hát ez voltam én és a megjegyzéseim :DDD

0 Levél tőletek:

Megjegyzés küldése