péntek, február 18

Már kész is van!!

Igaz csak két kommentet kaptam de
Killa23 nagyon sokat segített!
Köszi Killa23!!!
Szóval miről is szól a blog?
A szereplők múltjával, és a jelenéről csak egy kicsit megváltoztatva.
Már fel is tettem az elsőt ami Jass és Bree találkozását írja le.
Nézzétek meg ha érdekel, ha nem akkor is :D

>>>KATT<<<

4 Levél tőletek:

Zsófi írta...

Nagyon jó lett!! Várom a többit, és azért ezt se hanyagold el... jöjjön a chapter six:D

Devonne Crescent írta...

Szia! :)
odáig már eljutottam, hogy elolvastam ezt és Chapter five-ot (=
most már tényleg összeszedem magam és nekilátok az egésznek, ígérem! :)

A lighning-on fent van a friss!

Devonne Crescent írta...

És még annyi, hogy mind a kettő nagyon nagyon tetszett! ^^

Nora017 írta...

Szia fent van a 10. fejezetem olvasd el:) Pussz

Megjegyzés küldése